27 Ağustos 2011 Cumartesi

Güle Güle Bebek Yüzlü Şeytanımız , Hırsımız !..


             Fenerbahçe'mizin son günlerde yaşadığı bunca olumsuz durumun içerisinde bizi en çok mutlu eden taraftar olarak bizlerin bu takımın oyuncularının göstermiş olduğu dik duruştur.Aykut Kocaman'ın da belirttiği üzere böyle bir oyuncu kadrosuna sahip olduğumuz için ne kadar gurur duysak azdır.Şimdi birileri çıkıp sizin o çok sevdiğiniz Lugana gemiyi ilk terkeden oldu diyebilir.Ali Koç'un açıklamalarında bizlere işaret ettiği gibi bu ortamda bazı oyuncularımızdan istemeyerek te olsa ayrılmak zorunda kalabiliriz.İşte bu oyunculardan ilki Lugano oldu.Takip eden günlerde onun da yanına bir kaç isim eklenecek.Belki de Gökhan'ımız Gönül'ümüz de gidecek.Ama bizler 12 numara olarak Lugano'yu hiç unutmayacağız.